• User

    Calo improvviso del mio sito su google.it

    salve, ho avuto un calo improvviso del mio sito su google , il sito in questione è www . mikybet . com .. su google webmaster mi è arrivato qst messaggio.. "Dear site owner or webmaster of www . mikybet . com ,We've detected that some of your site's pages may be using techniques that are outside Google's Webmaster Guidelines.
    Specifically, we detected low-quality pages on your site which do not provide substantially unique content or added value. Examples could include thin affiliate pages, doorway pages, automatically generated content, or copied content. For more information about unique and compelling content, visit
    We encourage you to make changes to your site so that it meets our quality guidelines. Once you've made these changes, please submit your site for reconsideration in Google's search results.
    If you have any questions about how to resolve this issue, please see our Webmaster Help Forum for support.
    Sincerely,
    Google Search Quality Team"

    Ho rimosso il contenuto copiato anche se qualcosa era stata copiata dal mio sito non l'avevo copiata io..
    Ora ho inviato la riconsiderazione a google.. voi dite che il sito tornerà di nuovo in cima alla SERP ???

    Dominio:
    www . mikybet . com
    Motori:
    Google
    Prima indicizzazione o attività:
    2 mesi fa in prima pagina fino a poco fa
    Cambiamenti effettuati:
    eliminato contenuto copiato
    Eventi legati ai link:
    nessuno
    Sito realizzato con:
    front page
    Come ho aumentato la popolarità:
    link su social e su altri siti con contenuti pertinenti
    Chiavi:
    bet365,bet365 italia,bet365 italiano,bet365 scommesse
    Sitemaps:
    No