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Test falsato su landing page
Sto facendo un test A/B con lo Strumento per ottimizzare il sito di Google.
Sto testando 2 versioni della stessa landing per vedere con quale riesco a farmi contattare (attraverso il form all'interno della pagina).
L'altro giorno un utente mi ha contattato varie volte con il form, inviandomi sempre lo stesso messaggio.
Ora vorrei sapere: i risultati sono falsati?
Oppure lo strumento riesce a "intercettare" queste situazioni e a conteggiare solo una conversione?
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Puoi trovare una nota utile sul forum di supporto di GWO:
http://www.google.com/support/forum/p/websiteoptimizer/thread?tid=2509bc09997d69e1&hl=en
The specialist pointed out that Website Optimizer issues a persistent cookie to each new test page visitor; this cookie has a lifetime of two years. Because this cookie is placed on the user's computer, if a user visits your test page multiple times, Website Optimizer will only record one hit to your test page. The cookie also stores the combination being displayed to the visitor so that, for the life of the cookie, the visitor will continue to see the same content.
*Since the user's visit to your test page will only be counted once, we can be assured that a conversion will also only be counted once, at most. *
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Grazie Filippo.