• Super User

    Bourbon Google indizi...

    Check the ranking of a web page in Google?
    A free search engine optimization tool

    Temporary Downtime Notice

    As all good things in history the Googlerankings tool has its limits too. As a result of our increased popularity and traffic growth our ranking check service has faced several technical difficulties recently. We are aware of these difficulties and decided to disable our ranking check tool and its derived services until we can resolve these issues.

    We care about our visitors and do not wish mislead anyone by generating wrong reports.

    The SEO board and the SEO tools are unaffected by the temporary downtime and operate as normally.

    We are working 24/7 to get our ranking check service back online as soon as possible. We appreciate everyone's patience. If you wish to be notified when the ranking check service is back please provide your email address:

    immagino già che lo saprete tutti quanti però questa solfa è quella che ormai viene data da "Google Rank" ogni volta che si va per vedere in che posizione è un sito utilizzando questo servizio!
    la mia sensazione è che la vedremo ancora per un bel po'...

    :ciauz:


  • Super User

    c''è sempre il mio tool 🙂

    www.searchonline.org

    😄


  • Super User

    su questo hai perfettamente ragione...
    ma quanto vogliamo scommettere che se oggi il mio sito e in posizione 41 probabilmente entro domani sarà sceso o salito?
    Google sta facendo talmente tanti ritocchi che non è in grado neppure lui di dirti ancora in che posizione sei... questo non è bene!

    :ciauz:


  • Super User

    eh lo so 🙂 io pur restando sempre in prima pagina ho sbalzi assurdi..a volte scendo fino in 3a pagina, ma poi il giorno dopo sono di nuovo in seconda posizione 😄


  • Super User

    beato te,
    io invece sono finito in quarta pagina :arrabbiato: comunque in questi giorni sto rifacendo il nuovo sito così dopo vi faccio analizzare questo e mi dite cosa ne pensate!

    :ciauz: